NAPRAVI SLJEDEĆI KORAK U SVOJOJ POSLOVNOJ KARIJERI
RADNI ODNOS
Ukoliko se želiš profesionalno razvijati na području računovodstva, obračuna plaća, poslovne administracije i poslovnog savjetovanja onda je radno mjesto kod nas prava prilika za tebe, a ako su odgovori na dolje navedena pitanja potvrdni onda si ti idealan kandidat:
- studiraš ili imaš završen ekonomski ili pravni fakultet,
- imaš stalnu želju za usvajanjem novih znanja i tehnologija,
- imaš širok spektar znanja i iskustava,
- posjeduješ znanje nekog stranog jezika,
- izvrsno se snalaziš u radu na računalu (Internet, e-mail, Office paket, manipulacija dokumentima,…),
- smatraš da zaključuješ brzo i logično uz sagledavanje puno činjenica,
- nisi nestrpljiv(a) i brzoplet(a),
- ustrajan/na si i spreman/na dovršiti započeti posao i van redovnog radnog vremena,
- aktivan/na si vozač/ica.
RAČUNOVOĐA (M/Ž)
OPIS POSLA
• Knjiženje poslovne dokumentacije
• Priprema izvještaja za nadležne službe (Porezna uprava, HNB, DZS,…)
• Priprema korisničkih izvještaja
• Priprema izvještaja za banke
• Komunikacija s klijentima
OPCIJA
• Obračun plaća i drugih dohodaka
• Kadrovski poslovi vezni uz prijave i odjave radnika te ostalih obveza iz radnog odnosa
• Intrastat izvještavanje
UVJETI
• Poznavanje i praćenje poreznih propisa
• Napredno poznavanje MS Office paketa i rada na računalu
• Visoka razina povjerljivosti, profesionalnosti i pedantnosti
• Pouzdanost i odgovornosti u radu uz poštivanje propisanih rokova
• Razvijene komunikacijske vještine
NUDIMO
• Zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme
• Ugodno radno okruženje i kvalitetni radni uvjeti
• Edukacija i profesionalni razvoj
• Mogućnost parcijalnog rada od kuće
• Fleksibilno radno vrijeme
• Osiguran parking
STRUČNA PRAKSA
Za polaznike austrijskog sveučilišta University of Applied Sciences Burgenland organiziramo obveznu stručnu prasku iz ekonomske grupe predmeta. Stručna praska je u trajanju od 1 semestra na završetku školovanja. Polaznicima je osiguran stručni mentor uz komunikaciju na engleskom jeziku.
“Profit Consult d.o.o. offers students the opportunity to undertake an internship at their company. I am a student at the University of Applied Sciences Burgenland and absolved my internship in the period from September 2018 to December 2018 at Profit Consult d.o.o.. The tasks which I had to carry out were also parts of jobs of other employees. One of these jobs which I was permitted to do was accounting and bookkeeping invoices and bank statements. Submitting the monthly VAT returns via e-Tax application counted also to my tasks as an intern. I was allowed to create reports on paid travel costs and to do inventory accounting. Furthermore, I did some translations and wrote e-mails. In addition to practical experience of accounting I was given knowledge about theoretical things in this area. I learned many new things during these four months and gained work experience. In addition, this internship gave me a good insight into the accounting department.”